Kola 2012 – redan fullt!

BildIntresset för resorna till Kola ökar för varje år. Inför 2012 var det bortåt 25 personer som visat intresse att åka med oss. På grund av ny ägare och organisation inom Kharlovka Company fick alla gruppledare inte de veckor de önskat, och därför blev det tyvärr många sugna öringfiskare som inte kunde följa med. Jag hade fullt i min grupp redan innan jag fått veta vilken vecka jag skulle få.

2012 kommer bli ett expeditionsår. Vi ska köra gummibåt ca 30 km nerför Kharlovka. Vi kommer passera tre vattenfall, fyra biälvar och en flera kilometer lång canyon. Under resans gång hoppas vi på att få en tundrans grand slam – öring, röding och lax.

Mina listor över intresserade fiskare som vill åka till Kola 2013 börjar redan fyllas på. Ja, en vecka är faktiskt redan full. Anmäl ditt intresse till johan@bigtrout.se.

Det här inlägget postades i Flugfiske, Resor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

